راه های افزایش سابسکرایب یوتیوب
نوشته شده توسط : ریحانه

اهمیت یوتیوب

همانطور که اشاره کردیم ، در حال حاضر یوتیوب به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است ، به همین دلیل ، تعداد زیادی از کسب و کارها هم به سمت ارائه تبلیغات خود به یوتیوب کشیده می شوند ، چرا که کاربران زیاد می تواند بازدهی تبلیغات را بسیار بالاتر ببرد. با روش تبلیغاتی که گوگل برای یوتیوب پیاده سازی کرده است این بازدهی بسیار بیشتر هم شده است. اگر به تماشای کامل ویدیوهای یوتیوب پرداخته باشید ، می دانید که در بین ویدیوها ، تبلیغات مختلفی پخش می شود.

 

البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که تبلیغات یوتیوب ، تنها بر روی ویدیوهای کانال هایی قرار داده می شود که تعداد سابسکرایب های مناسبی داشته باشد و همچنین مجموع بازدیدها و تماشای ویدیو ها هم از عدد مشخصی عبورکرده باشد ، بنابراین تبلیغ کنندگان و بازاریابانی که یوتیوب را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند می توانند انتظار بازدهی تبلیغات نسبتا بالایی را داشته باشند.

 

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب پلتفرمی است که به تولیدکنندگان محتوا این اجازه را می دهد که بتوانند متناسب با تعداد بازدیدهای هر ویدیوی خود درآمدی داشته باشند. البته این درآمد می تواند تا حدی افزایش یابد که تولید محتوا برای یوتیوب را شغل اصلی خود بدانید و خود را یوتیوبر بدانید. همانطور که اشاره کردیم برای کسب درآمد نیاز به حداقل هزار سابسکرایب دارید که البته این حداقل می تواند متناسب با قوانین و مقررات یوتیوب تغییر کند و یا در واقع افزایش یابد.

بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد فوری از یوتیوب هستید ، می توان گفت که تقریبا غیر ممکن می باشد چرا که همانطور که اشاره کردیم ، برای کسب درآمد از یوتیوب نیاز به فراهم شدن نیازمندی ها و یا در واقع حداقل های یوتیوب هستید .

اولین قدم برای کسب درآمد با این توضیحات ، افزایش تعداد سابسکرایب های کانال خود می باشد که شاید برای برخی از صاحبان کانال های نوپا چالش برانگیز و یا حتی غیرممکن باشد ، اما معمولا اگر با استفاده از استراتژی های مناسب پیش بروید ، می توانید انتظار داشته باشید که تعداد سابسکرایب های کانال شما در کمترین زمان ممکن افزایش یابد .

راه های افزایش سابسکرایب یوتیوب

برای افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب ، راه ها و استراتژی های مختلفی وجود دارد که می توانید از یک یا همه این استراتژی ها استفاده کنید اما اگر موفق به کشف راهی مناسب متناسب با زمینه کاری خود شدید ، پیشنهاد می شود که علاوه بر این راه از راه های دیگر هم استفاده کنید تا موفقیت شما در یوتیوب تضمین شده باشد و بتوانید با سرعت بیشتری تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهید .

تولید محتوای کاربر پسند

یکی از مرسوم ترین راه ها و البته ارگانیک ترین راه های ممکن برای افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب ، تولید محتوای مناسب و کاربر پسند می باشد. برای تولید محتوای کاربر پسند باید ابتدا مشخص کنید که چه موضوعات و یا در واقع مباحثی می توانند مورد علاقه کاربران شما باشند. طبیعتا از آنجایی که می توان تقریبا در هر زمینه ایی در یوتیوب تولید محتوا کرد ، انتخاب موضوع می تواند بسیار حائز اهمیت باشد ، چرا که قطعا علاوه بر شما سایر تولیدکنندگان از سراسر جهان هم کانال و یا در واقع کانال هایی با موضوع کاری شما دارند که همین موضوع رقابت را سخت تر می کند .

پس از شناسایی موضوع مناسب برای تولید محتوای خود باید مطمئن شوید که از ابزارهای مناسب برای تولید محتوای خود استفاده می کنید. معمولا اگر ویدیوهای شما از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار داشته باشند ، نمی توانند نظر کاربران را جلب کنند و شانس کسب درآمد و یا افزایش درآمد از یوتیوب را از دست خواهید داد. بنابراین انتخاب ابزارهای مناسب مانند نرم افزارهای حرفه ایی ویرایش و ادیت ویدیو به امری حیاتی تبدیل می شود .

خرید سابسکرایب یوتیوب

یکی از روش هایی که امروزه از محبوبیت نسبتا زیادی برخوردار شده است ، افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب از طریق خرید سابسکرایبر یوتیوب می باشد . در واقع خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند به رشد چنل و یا کانال یوتیوب شما کمک کند ، اما با توجه به هوشمندی الگوریتم های یوتیوب ، باید در هنگام استفاده از این روش ، توجه زیادی به منبعی که از آن سابسکرایب های خود را خریداری میکنید داشته باشید. چرا که خرید بات و یا ربات برای سابسکرایبرهای کانال های خود می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کانال یوتیوب شما به دنبال داشته باشد .

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم های یوتیوب دائما در حال به روزرسانی هستند بنابراین می توانند در کمترین زمان ممکن ربات های کانال های مختلف را شناسایی کنند و به صاحب کانال هشدارهایی بدهند که در صورت تداوم می تواند منجر به بسته شدن کانال شود . برخلاف خرید سابسکرایبر فیک ، خرید سابسکرایبر واقعی می تواند کمک بسیاری به رشد کانال کند که البته همین خرید واقعی سابسکرایب یوتیوب هم باید به صورت مداوم باشد و افزایش ناگهانی تعداد سابسکرایبر می تواند از نظر الگوریتم های یوتیوب ناخوشایند تلقی شود .

اگر به دنبال خرید سابسکرایب واقعی هستید ، می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت گلدفالوور ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان ممکن به درآمدزایی از یوتیوب دست یابید .





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: